OMGOMGOMGOMG ← this was my reaction



Me like! (Fast bill ser ju himla underlig ut tycker jag. Föredrog den mörka stilen när han hade "tuppkamshåret". Suck. Det var gudomligt.) Ändra gärna kvalitén när ni lyssnar, ljudet är inte så bra. 

Dock tycker jag det är synd att bandet Tokio Hotel känns så splittrat just nu. Bill & Tom bor visst i L.A medans Gustav och Georg bor på några helt andra ställen och de verkar inte ha så mycket kontakt. Jag väntar fortfarande på ett nytt album, och jag orkar snart inte vänta mer. Men denna lille plutten (dock är det ju bara Bill som är med på denna) fick mitt hopp att stiga. Även fast det inte låter som deras "gamla" sound. Men jag gillar vilket som. Denna släpps den 22 Maj. Tror ni jag orkar vänta? Don't think so.

Kommentarer


Postat av: catarina

sv. men åh, Så fin är jag inte haha :( men taack snälla du!

2012-04-18 @ 20:41:38
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback