Sjukt trött på att vara sjuk

Hej fellas! Har någon av er något tips för att kunna sluta dra in luft genom näsan när man är tät och därmed även snoret när det känns som att det håller på att komma ut..? Trevlig beskrivning, yuck. Obehagligt det där med snor. Har nästan någon slags fobi för att snyta mig eller åtminstone en grov motvilja mot det, det är bland det äckligaste som finns. Jag får iallafall huvudvärk av att dra in, så nu ska jag stoppa i mig ytterligare en alvedon och sedan är det bums i säng som gäller! 

Som ni kanske förstår är jag sjuk. Rejält förkyld, inte skoj alls. Speciellt inte eftersom jag missar så otroligt mycket i skolan, och jag som redan är borta så mycket har massvis att ta igen. Och jag orkar verkligen inte plugga när jag är sjuk. Iochförsig orkar jag inte det när jag är frisk heller.. Men då är jag åtminstone FRISK. Suck. Jag har iallafall haft tid för att rita idag, vilket är ett plus. Minns fan inte senast jag gjorde det.. Ni ska få se exakt lika mycket som mina kära instagrammare, så kan ni ju även passa på att lägga till mig där för en inblick i mitt liv, wolfshriek@Instagram it is. 

WIP (Work In Progress):


Långt ifrån klar kan jag lova, men en bra bit på vägen. Hon ska få långt vågigt lila hår sen, kommer bli awesome. Kanske. Hoppas det iallafall. 



Och nu kokar jag, blöblöblö hej och godnatt. Har världens bästa immunförsvar, åh vad jag älskar det! ♥

Kommentarer


Postat av: nicolebica

VAAA, SÅ DUKTIG DU ÄR PÅ ATT RITA!!!

2012-04-26 @ 09:50:04
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/
Postat av: Clara

Sjuk på att vara sjuk är jag med! Är ju fysiskt krävande men också psykiskt... Tar tid för kroppen att återhämta sig efter sjukdom, om man sen blir sjuk snabbt igen känns allt bara värdelöst. USCH! been there done htat

2012-05-08 @ 00:03:39
URL: http://cesio.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback