Fuck it




Under sommarlovet har jag nästan inte varit sjuk alls, vilket verkligen hör till ovanligheterna. Blir väldigt lätt sjuk, extra mycket pågrund av diabetesen som ger mig dåligt immunförsvar. Om en smitta är i luften, då kan man i princip säga att jag redan är smittad, hur mycket jag än försöker hålla mig undan det. Och så är även fallet nu. Hann att gå två dagar i skolan, och här sitter jag nu - stenförkyld - och vet inte vart jag ska ta vägen. Fan. Fan. Fan. Jag sa att jag inte fick bli sjuk nu, och självklart går jag och drar på mig värsta äckliga förkylningen. Egentligen så hann jag bara gå en dag, och kände redan på kvällen i måndags att halsen gjorde ont. Gårdagen var smärtsam att genomlida när jag mår såhär, då vi blev indelade i grupper och skulle samarbeta med 1:orna & 3:orna i media och gestalta en låt på ett kreativt sätt under några timmar, och sedan spela upp inför resten av folket. Det blev blaj alltihopa, för att uttrycka mig rätt. Men aja, man kan väl inte alltid prestera och vara på topp. Nu ska jag sova bort resten av dagen här i min misär, önska mig lycka till. Ciaos. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback