Leker modefotograf

Hittade en såndär meganice tävling där man genom en simulator ska ta ett foto och sedan redigera för chansen att vinna en grym kamera. Fan vad beroendeframkallade det är. Jag tog 5 foton, och det får bannemig vara nog. Om ni tycker mina bilder är bra kan ni ju alltid gå ni och rösta, det hade vart jätteschysst och framförallt roligt (jag älskar ju innerst inne att fota - även om det inte blir av så mycket nuförtiden). 

Här nedan ser ni mina fem bilder: 




Och här är även länkarna för att se respektive bild i större format & rösta: 1234 & 5.
De 50 bilder med flest röster går vidare till final, där en jury utser vinnaren. 


Nu ska jag dricka choklad & jordgubbsoboy. TACK OCH HEJ, LEVERPASTEJ!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback