Nu är hela jag blå


Är hemma hos pappa atm, här finns internet, jobb, gran turismo 5 & igår fick jag grillat. Ganska bra sätt att övertyga mig om att komma hit. Vet inte riktigt vad jag ska skriva här, jag som skulle visat alla nya inköp jag gjort (under de senaste veckorna) men det skulle bli ett megalångt inlägg och dessutom har jag inte fått chansen att fota det än. Men det kommer kanske. Det är så mycket jag borde göra, men det finns så lite tid till allt. Snart börjar skolan igen.. Det är roligt att börja igen, men samtidigt inte.. Av just den anledningen att det är skola.

• Just nu håller jag tummarna på att komma med som en av finalisterna i Kan Dee's senaste tävling, längtar tills David kommer hem från cup och längtar även till Liseberg. Därför sliter jag och målar pappas hus om dagarna, för att kunna få ihop lite stålar. 


Så här snyggt blir det när jag målar! 


Tänkte bara uppdatera lite, så ni vet att jag lever. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback