Spot on




Åh, dog just. Så snyggt. Precis min stil. Förutom att jag hade bytt ut väskan mot min nyaste fransiga vän (som jag inte visat än på bloggen) eller en ryggsäck, samt att jag antagligen hade haft platåskor istället. Hattar kan ju vara bland det finaste som finns, om man matchar det rätt, samt passar i det. Och jeansjackor. Åhhh. Saknar vår/sommaren/hösten. Vad som helst är bättre än vintern. Och snart ska jag dra en second hand runda som heter duga, ska ge mig fan på att hitta de grejerna jag vill ha/behöver. Senast gång kammade jag iallafall hem 3 harry potter böcker för en hundring. Katchingah!

Här hittar ni mer med bruden ovan. Jag måste fan skaffa lookbook så jag kan hålla koll på allt folk som har bra stil. Sån idiot jag är som inte gjort det än. Jaja, jag som har vad som känns som all tid i världen nu borde ju hinna med det. This is a reminder for myself. 


Kommentarer


Postat av: Kix

Oh my, allt i den där outfiten var verkligen PERFEKT. I'm in love.

2013-01-09 @ 00:05:45
URL: http://getyourkix.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback