I love you

Känslan när man går och lägger sig kl. halv sju på morgonen hos kompisen efter en kväll & natt med vad som från början var ofrivillig garderobs städning som bjöd på minnen & gåvor, frenetiskt letande av en mobil som tappats inne i klädkammaren, massvis av prat och sedan att sitta vid datorn och kolla på en riktigt bra skräckfilm in på småtimmarna. Vaknar av att lillebrorsan spelar dunkdunk och när man sedan somnar om trots huvudvärken och vaknar igen vid två. Man går upp och äter mini baguetter och yoghurt samtidigt som man sakta vaknar till liv igen och pratar sommarplaner, och sedan är det dags att åka hem igen. Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och redigerar bilder och tänker att livet är trots allt ganska bra - trots att det borde vara sol och inte regn på sommarlovet. Jag har saknat min fina vän Josefine mycket mer än vad jag själv vetat om & tänkt på, och hoppas vi kommer ses massa mer gånger i sommar och framtiden! ♥

Jag hittade konstigt nog bara en väldigt gammal bild på mig och Josefine på datorn, men det är väl bättre än ingenting skulle jag tro? 


Bilden är lite över 2 år gammal, och detta var dagen med stort D. 5 mars 2010. Då vi såg Tokio Hotel live i Scandinavium. Vilken fantastiskt kul och underbar dag det var, jag kommer aldrig glömma den någonsin. ♥

Så otroligt random att filmen vi tittade på igår faktiskt hade en tokio hotel låt i sig. Jag fick ett riktigt ryck, för hur ofta är det så att ens favoritband är med i en film? Förutom möjligen om man älskar "mainstream" band eller såna som är typisk filmmusik. 



Denna låten var under en lång tid min absoluta favoritlåt av Tokio Hotel, för den har så mycket känslor och jag kunde verkligen relatera. Tokio Hotel har räddat mig många gånger bara genom att de finns, och deras musik har gjort mig starkare och har hjälpt mig på så många sätt. De betyder väldigt mycket för mig, och kommer alltid göra det. 

Kommentarer


Postat av: Sara Babai

Tack för att du är med & tävlar. Här är en liten bekräftelse att jag har varit o tittat in i just din blogg.
lycka till!

2012-06-25 @ 23:26:34
URL: http://babai.blogg.se
Postat av: Juss!

Du, Nathalie Bergsander är en hemskt fin vän ska du veta! Jag hade superkul _inatt_ hehe!! Jag älskar dig, och självklart ska vi ses mängder i sommar och framöver!!! KRAMISAR <3

2012-06-26 @ 00:19:00
URL: http://nattstad.se/jussiel

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback