15 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag gillar inte att hälsa på folk om inte de hälsar på mig först. Känner mig bara dum då, jag menar, vem kommer ihåg mig egentligen? Dåligt självförtroende, I know.
2. Jag har ofta prestationsångest för att jag vill vara bäst, men att jag inte längre når upp till den nivån och blir besviken på mig själv hela tiden pågrund av det. 
3. Jag fullständigt hatar att gå utan strumpor på fötterna. Hemma, utomhus, i sängen när jag sover, vart som helst. Hade nog haft strumpor på mig i duschen med om jag kunnat. 
4. Gillar mest bara korta ankelsockar med, klarar inte alltid av att ha långa strumpor på mig. Känns som de kväver mig. Och de kliar.
5. Har hela mitt liv varit självdestruktiv och hatat min kropp så länge jag minns av olika anledningar. Men oftast för att jag tycker det är snyggt att vara översmal, och jag själv når inte upp till de kraven och har aldrig gjort det.
6. Jag blir lätt grinig och har agressionsproblem, även fast man kanske inte kan tro det när man träffar mig för jag är oftast väldigt glad. Och det går oftast över relativt fort med när jag blir arg.
7. Älskar verkligen att läsa av hela mitt hjärta, det är bland det bästa som finns i livet. Och då ska det helst vara pocket med av någon anledning.
8. När jag var liten ville jag bli författare. Nu vet jag inte. Men ska bli något stort. 
9. Jag sover alldeles för lite men överlever konstigt nog ändå.
10. Jag föredrar ojämna tal framför jämna. speciellt tal som innehåller 7 (mitt lyckonummer) eller 3.
11. Jag byter smak/stil och sådant väldigt ofta, men det hör väl till tonåren. När det kommer till musik lyssnar jag på allt från k-pop till metal, men hatar country och opera. 
12. Jag är ett kontrollfreak när jag skriver texter eller liknande på mobil/dator eller till skolarbeten. Det är ett misslyckande om jag stavar fel  och är alltid noga med punkt och stor bokstav efter.
13. Särskrivningar och felstavningar stör mig som fan, och förr brukade jag rätta folk på precis allting när de sa/skrev fel. Den dåliga vanan växte jag från, tack gode gud. Hade nog inte haft några vänner kvar annars vid det här laget.
14. Jag gillar giraffer av någon anledning. Och alla sorters kattdjur, framförallt. Jag gillar djur helt enkelt.
15. Jag har blivit mobbad när jag var yngre.

Åh förresten, ska lägga till en till punkt.

16. Jag älskar Tokio Hotel och kommer nog alltid göra det, vad folk än säger. Sångaren Bill är min största idol. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback