I got 99 problems, but now it's 100 all of a sudden

Idag hade jag en ledig dag ifrån skolan! Men särskilt ledig har jag väl inte varit, har jobbat med pappa från kl 9 imorses till runt 17 på eftermiddagen. Puh. I'll get money, woe. Och så är jag på dåligt humör av ett flertal anledningar, men det är väl ingenting jag borde dra upp på bloggen.

Nu kommer frågan igen. Vilken färg ska jag färga håret till denna gången? Men nu finns det bara 3 alternativ. Jag råkar nämligen ha alla färgerna hemma. Svartare än natten, sprakande intensivt rött eller Aubergine-lila. Typ. 


De två sista är några budget hårfärger jag fick syn på senast gång jag åkte med mamma till affären, 29 kr/styck om jag inte minns fel. Hade aldrig sett de förut, men om färgen blir som på förpackningarna så är det mer än bra. Men det blir det ju aldrig. Och eftersom de här var så billiga så är det säkert skräp. 

Hade tänkt det som så att färga rött först. Ifall det skiter sig totalt och blir helt förstört som förra gången får jag väl färga det svart. Och lila bara måste jag testa på någon gång så den får väl stå hemma tills jag har brunt hår (när allt det svarta slitits ut och växt bort) som är mottaglig för lite färg. 

1.

2. 

3.

Planerar att få gjort detta under helgen, för orkar inte gå runt med brunrött hår.
Är så trött på mig själv att det är galet, vill bli onaturligt smal och rik under en natt, har ett sånt jävla shoppingsug att hela magen går i knutar. Orkar inte. Blä. Hejsvejs.

Kommentarer


Postat av: Evelina

tack! :D

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

RÖTT!! :D



- hihi ska fundera på det snygging!! ;)

2012-03-16 @ 19:51:57
URL: http://adaras.se
Postat av: The Life Of Yarp - Tävlingar!

Kul att förändra sig lite :). Blir roligt att se hur det blev sen och vilken färg :).



Sv hehe han voffar tack ;D

2012-03-17 @ 01:04:04
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: viki

Joanna är polska hårfärger :) Finns massa såna i Polen!

2012-03-17 @ 10:04:35
URL: http://vikzan.spotlife.se
Postat av: ida

I vilken affär köpte du den röda ;3 ?

2012-03-20 @ 20:16:28
URL: http://idaglimne.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback