A pair of rivet shorts

Under gårdagen hade vi bara en lektion på morgonen (vilken ingen av oss visste från början) så slutade kl. 9.20. Mammsingen kom och hämtade mig och vi drog till affären och handlade lite, sedan åkte vi hem och sedan sov jag, hehe. Gjorde ingenting särskilt resten av dagen förutom hade ett eget litet vampire diaries marathon. Bästa serien som finns, jag svär. Ni som inte sett det än, titta på det! 


Idag åkte jag och mamma ut till överby och det slutade med 4 shorts, 1 par gula jeans (som jag längtat efter det, i flera år har jag letat och bara vart så ledsen över att jag inte hittat några. Nu jävlar har jag ett par illgula jeans. Wey!) och 1 linne. Men några shorts lär få åka tillbaka, för det gick på alldeles för mycket pengar och så många som 4 shorts kanske jag inte riktigt behöver. Här kommer en sneakpeak på ett par jag köpte. Snyggt osminkad och fräsch. Those thighs needs to get slimmer


Lädervästen på bilden är förresten otrolig. Men den hade jag fasen inte råd med. Fast jag fyller ju år snart.. Kanske får önska mig en sådan. För övrigt skulle jag vilja ha ett macro-objektiv (lär inte hända), breaking dawn pt.1 och lite mer grejer från Kan Dee Shop i födelsedagspresent. Hihu. Jag fyller år den 27e Juni, så riktigt än är det ju inte.. Men man kan ju önska sig redan nu. 

Skulle förresten vara kul att se om någon faktiskt läser vad jag skriver. Så ifall ni läser detta; lämna en kommentar där det står: FALLING SKIES så får jag se vilka som faktiskt läser allt.

Nu ska jag snart färga håret och mammsing ska få klippa mina toppar litegranna så håret känns fräschare igen. Sedan blir det att glo några mer avsnitt Vampire Diaries tror jag bannemig. Ni får ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer


Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

sjukt snygga shorts! Gina har fått in så jäkla mkt snyggt! blir pank av bara tanken ;)

2012-03-17 @ 23:03:11
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: IDA :D

FALLING SKIES!!!! :D

2012-03-18 @ 17:44:54
Postat av: sarah

FALLING SKIES!

2012-03-18 @ 21:09:45
URL: http://saraholofsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback