One of these days

Ouuff, vad bra hungerspelen var i fredags! Faktiskt så bra att jag ska gå och se den igen på onsdag, med mamma och Fredrik den här gången. Övertalningsförmågan är på topp! Har ju som sagt böckerna hemma och håller hårt i de nu, lär bli tummade på en hel del framöver och lär väl läsa de minst 100 gånger precis som jag gjort med twilight-böckerna. Jag är faktiskt inne på min andra läsning av hungerspelen just nu, och åh, bara åh, vad bra de är. 


1. Biljetterna från i fredags. 2. en bild på den spegelblanka sjön idag, så vackert.

Idag har jag varit ute och promenixat i ett par av mina nya shorts runt en sjö på ett berg, huhu. Det har varit så sjukt fint väder och det verkligen känns att sommaren är på väg! Hann även med ett kottkrig med Fredrik och fick springa runt och leka att jag var en indian. Satt och solade lite med, får väl se senare om jag fått någon färg vilket absolut inte är troligt (jag är i princip albino/vampyr/någonting). Hopplöst fall när det kommer till att bli brun.

Nu ska jag smaska vidare på lite onyttigheter (fy vad sugen jag är på salta chips, synd att vi inte har några hemma) så får vi se vad jag hittar på under resten av kvällen. Söndagar är alltid lika sega. 

Kommentarer


Postat av: Hakuna Matata

Snygga bilder!

2012-03-27 @ 21:13:12
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

HG som film var verkligen bra, riktigt bra! Dock så hade dem glömt vissa grejer m.m, men som helhet så var den sjukt bra!

2012-03-28 @ 17:40:40
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Melina

Kanske borde gå och se den, alla verkar ju gilla den :)

2012-03-28 @ 19:56:36
URL: http://stenso.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback