What did I do yesterday and what will I do today?

Ska bara börja inlägget med att säga, detta är vad jag ska göra framöver:

Nu är det så att jag inte brukar vara den som lyssnar på Justin Bieber, men den här låten är fan bra ändå. 

Igår städade jag mitt rum(!?!) var jag med David näst intill hela dagen, och de hade diverse gäster på besök för att hans mamma fyllde år. Så det blev fika och gott käk, och framförallt chips och andra gottigheter framför Melodifestivalen. Kan lova er att skålen stod vid mig den mesta tiden, det finns knappt ingenting som är så gott som sourcream chips.. Man får väl änna passa på när man har chansen att äta. 
Och vi alla skrev varsinn lista från 1 till 10 vart vi trodde att alla finalisterna i Melodifestivalen skulle komma på för placering. Jag hade iallafall 4 rätt, de två i toppen och de två i botten. Bästa Loreen kommer rocka i Eurovision och kanske tar vi hem hela skiten, för den låten är så stark, den har allt. Såhär såg jag ut förövrigt:




Örhänge - smyckenby.se | Ring - Glitter | Halsduk - Gina Tricot | Linne - Monki | Shorts - H&M | Leggings - Ullared

Och idag bör jag dra mig ut och springa/powerwalka lite, borde jag hinna med.. Och förövrigt ska jag ta tag i att väga breven så jag kan få in pengar för brillsen så jag sedan kan skicka de! Denna dagen känns bara allmänt grym, är så sjukt glad så ska göra det absolut bästa av just IDAG!

Kommentarer


Postat av: MATILDA PEACE´H

Såg att du svarat på min kommentar på Kan Dees blogg. Tack så mycket för tipset!



btw Bilden i mitten på din header är VRÅLSNYGG!

2012-03-11 @ 17:03:51
URL: http://matildalinneapdlv.blogg.se/
Postat av: Mammut

Fina du!

2012-03-11 @ 18:35:37

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback