Fly like Batman



Är sugen på att träna, trots att jag är så orkeslös och himla otränad just nu. Fick fan ont i vaderna av att gå till skolan. Welcome to the new low. Fast nu har jag ju ändå idrott 3 gånger i veckan, vilket egentligen bara känns som att det sliter ut mig. Men någon nytta gör det ju. 

Vill komma igång, börja äta nyttigt, träna och gå ner en massa, och framför allt bli nöjd med mig själv. Det faktumet att min farsa bara väger 20 kg mer än mig känns som en tyngd då jag alltid sett honom som 'stora pappa'. 

Så hemskt bara att det måste bli kallt och jävligt i ett halvår nu, för jag vägrar träna på gym. Tycker det känns så pinsamt, stå och svettas bland andra människor när man kan röra på sig gratis utomhus. 

Nu behöver jag bara skaffa nya träningsskor först för mina gamla har gått sönder. 

Jag kom förresten på att jag kan göra annat än "vanliga" mode och klädkollage. Bilden ovan får tala! 


Kommentarer


Postat av: alexandra

Sådär hade jag lätt kunnat vara klädd när jag ska träna. Är samma som dig för övrigt, har lite svårt att röra mig ute när det regnar/har regnat (fobi för kräldjur) och vill inte gå på gym, haha. :( Kom igång lite med motionen, men så ja, försämrades vädret.

2012-10-22 @ 11:20:03
URL: http://www.atypi.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback