The darkest water



Kollage kan jag åtminstone fortfarande finna tillräckligt med lust för att göra, så det kan jag väl bjuda på. Mycket samma här känns det dock som, men det finns helt enkelt kläder som jag bara inte kan släppa.

Så, det kollaget fick bli inspirerat av just det, hur jag känner mig nu, färgen jag rent av bor i och allt det som vinterhalvåret bär med sig. Jag gillar svart, men samtidigt skulle jag behöva lite nytt, både när det gäller färger och stil. Jag är insnöad på en grej, känns lite som "been there, done that" med denna. 

Ni får fortfarande väldigt gärna ge tips på en produkt eller kanske en viss detalj ni vill ska finnas med i ett kollage, så jag får lite inspiration till att skapa något NYTT. 

Nästa vecka är det mediedagar i skolan, hoppas jag blir mer pepp då! 


Kommentarer


Postat av: alexandra

Var är kjolen ifrån?:*

Svar: Här hittar du länken till den: http://www.warehouse.co.uk/pleated-faux-leather-skirt./balmoral/warehouse/fcp-product/6531978977?cm_mmc=Linkshare-_-Affiliate-_-UKNetwork-_-Hy3bqNL2jtQ&utm_source=linkshare&utm_medium=affiliates&utm_campaign=UKNetwork&utm_content=10&utm_term=Hy3bqNL2jtQ&siteID=Hy3bqNL2jtQ-3RgqOXLLaWGJqAuw.c9zXw :D
.

2012-10-22 @ 11:21:23
URL: http://www.atypi.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback