Help, my hair is a disaster




Såhär charmig ser jag ut en söndag som denna. Fortfarande med pyjamasen på och äckelhåret uppsatt i en hög tofs som jag sitter och slänger med till musiken jag lyssnar på. Ska strax gå ut på en promenad och röra lite på döfläsket, och sedan blir det väl att fastna framför tvn/datorn igen med en burk krossad ananas och någon god dricka till. Nojar just nu över mitt hår och vad jag ska göra med det.. Antingen får det vara som det är (men spyr snart på det för utväxtfärgen är inte att leka med) eller så gör jag något drastiskt. Jag funderar starkt på blont, men längden som jag kämpat så med att få till kommer jag ju snart få klippa av igen då för att det kommer bli så sletet. Men en riktigt isblond, näst intill vit färg hade varit dödscoolt. Vad tycker ni jag borde göra? 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback