J'adore




Jag vet inte vem bruden på bilden är men jag fick andnöd när jag snubblade över denna bilden på Lovelysally's facebooksida. För det första, stylingen är gudomlig. Hattar, runda solbrillor, träkors, andra smycken med antik feeling, tatueringar och liknande är sånt som antingen redan ligger nära hjärtat eller som alltmer börjar göra det för mig. Älskar denna baddräkten med trycket till döds och ville egentligen beställt en sådan till mig själv, men pengarna ska ju räcka till så mycket annat också. Sedan älskar jag hur färgerna bryter av varandra, den grönblå nyansen i bakgrunden mot hennes beigeorangea läppstift. Allting bara går så bra ihop, och får mig minst sagt att längta ännu mer efter sommaren, stranden och att springa runt i så lite kläder som möjligt för hettans skull.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback