Ooh La, Bitch




Lite bilder från de senaste dagarna på min Instagram. Jag har sådär ovanligt fräscha fötter, speciellt efter att jag klämde stortån förrförra helgen när jag var ute och sprang och har nu fått en "blåtå". Klantarsel. Jag fortsätter att klä mig "mysigt" men väntar så djävulskt efter våren och sommaren. Vill slippa snön så jag kan börja cykla till skolan igen istället för att gå. Det tar runt en halvtimme att ta sig till skolan och minst lika lång tid tillbaka, börjar kännas lite drygt nu. Och jag som person känner mig så jävla dryg och grinig just nu med, skyller allt på årstiden.
Har också lyckats bli beroende av Ben & Jerrys (som jag tidigare hatade pågrund av Strawberry Cheesecake glassen) och planerar just nu att mitt intag av måltider i framtiden måste innehålla lite mer glass än tidigare. Jag ser mig själv bo i en lägenhet helt ensam eller med någon knasig rumskamrat där jag livnär mig på nudlar, frukt & grönt, kolsyrat vatten och B&J, dansar runt i alldeles för stora stickade tröjor och lyssnar på flummig indie och reggae musik samt kramar katter. Äusch. Någon som gillar mina tankar? 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig!

Mailadress:

Blogg/tumblr:

Kommentar:

Trackback